Välkommen till SoiSixten
-Boende i Thailand-Billiga flygstolar till Thailand-Välkommen in och diskutera!!
Aktuellt datum och tid: 17 nov 2018, 14:09
Bangkok.nu

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme

Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande

Site Admin
Site Admin

Användarvisningsbild

Inläggsrubrik: 2009-07-11 Skamlöst STÄNGT.
InläggPostat: 11 jul 2009, 22:35 
Skamlöst kommer inom snarast att stängas ner, dock så kommer skamlöst att finnas kvar men en ny ansökan kommer att krävas för att få tillgång igen.
En av dom grund kriterier vi har är att man ska vara aktiv medlem för att få ta del av skamlöst, visa vem du är och var med och debattera och diskutera, kanske bjuda på lite bilder från dina resor osv! Nya medlemmar som vi inte känner igen kommer att få lämna viss information om sig själva, köper man inte dessa regler så finns det tyvärr ingen möjlighet att få tillgång till skamlöst men givetvis har man tillgång till resten av forumet. Under en längre tid så har medlemmar hört av sig som vill säga upp sina konton här på SoiSixten på grund av att dom blir mobbade, förnedrade, förföljda osv vilket har gjort att vi i ledningen på SoiSixten har kommit fram till att detta är det bästa alternativet!

Så nu är det bara för er att söka tillträde till antingen Boddie eller seven o seven så löser vi detta!

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme